منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه ارتباطی 137

137 logo.png

تبلیغات

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

2169579
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
766
5524
766
54218
58346
2169579

امروز: یکشنبه، 28 آبان 1396

سرکار خانم مرادمند - مسئول امور اداری و کارگزینی شهرداری درچه

 

سرکار خانم معصومه جهانبخش - مسئول دبیرخانه و بایگانی مکاتبات شهرداری درچه

 

شرح وظایف مسئول امور اداری و کارگزینی

* نظارت بر حسن جریان امور دبیرخانه و بایگانی منطقه و ارائه روشهای مناسب جهت بهبود گردش مکاتبات .

* نظارت و کنترل در جذب نیروهای انسانی اعم از کارگری یا کارمندی و اخذ آمارهای مختلف از پرسنل موجود در نواحی و سایر واحدهای تابعه .

* نظارت در تهیه و تنظیم پیش نویسها و گزارشات جامع پیرامون موضوعات مختلف اداری جهت اطلاع مقامات مافوق .

* نظارت در تهیه آمارهای مختلف از فعالیت واحدهای مختلف جهت تدوین روشهای مطلوبتر .

* نظارت در حضور و غیاب کارکنان و تهیه احکام مرخصی ، ترفیع ، انتصاب و سایر موارد .

* کنترل و نظارت بر کار متصدیان اندیکاتور ، اندیکس و ارسال مراسلات .

* پیش بینی وسائل و ملزومات اداری و مصرفی و تأسیسات حرارتی و خنک کننده مورد نیاز محل کار .

* نظارت بر امور ماشین نویسی و پیش نویس های تهیه شده رؤسای واحدها و کنترل و اصلاح نامه ها از لحاظ انشاء متن اداری

* پیشنهاد اصلاح امور مربوطه به بایگانی ، امور اداری ، کارگزینی و اهتمام در حذف زوائد گردش مکاتبات .

*  نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه های و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی و نظایر آن.

*  نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.

*  نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با مؤسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات
و مراجعات حسب دستور مافوق.

*برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرح های رفاهی برای کارکنان شهرداری و همچنین خدمات بیمه و درمانی مانندکلینیک های ویژه و ...

*  نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آن ها.

*  نظارت بر تهیه وتنظیم طرح های ارزشیابی سالیانه براساس دستورالعمل های و آئین نامه ها.

*کنترل و نظارت بر امور نقلیه و خدمات عمومی شهرداری.

 

شرح وظایف مسئول دبيرخانه :

 

مسئول دبير خانه زير نظر مسئول امور اداري و پرسنلي انجام وظيفه مي نمايد :

 

شرح مسئوليت و اختيارات :

كنترل در امور ثبت و توزيع و تفكيك نامه هاي وارده به شهرداري و ارجاع به دواير ذيربط

كنترل و تصحيح نامه هاي صادره از نظر آيين نگارش

حفظ و نگهداري كليه اسناد و اوراق و سوابق اداري واحد مربوطه

نظارت مستمر در حسن اجرائي امور دفتري و چگونگي ورود و خروج مكاتبات

ارجاع سوابق و پرونده هاي صادره به واحد هاي مربوطه و بايگاني

تطبيق پيش نويس هاي اداري و تهيه گزارشات و ارائه آمارهاي لازم

تطبيق پيش نويس ها و نامه هاي تايپ شده 

تحويل نامه هاي صادره به ارباب رجوع

تفكيك نامه هاي وارده و صادره و ارسال رونوشت نامه ها به واحد هاي مربوطه

تايپ نامه ها

ثبت نمودن نامه ها

ارجاع نامه ها توسط اتو ماسيون اداري به واحدهاي مربوطه

پرينت نامه ها

اسكن نامه هاي وارده در سيستم اتو ماسيون اداري

ارائه آمار ماهيانه

ثبت نامه ها در دفاتر

تصویر تصادفی

h19.jpg

شهردار

pic002

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

تقویم روز

اوقات شرعی

تبلیغات

بازديد از پرتال شهرداري