منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه ارتباطی 137

137 logo.png

تبلیغات

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

3912099
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
382
1801
382
382
49367
3912099

امروز: یکشنبه، 11 خرداد 1399

در راستای افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع میز خدمت و سیستم اطلاع رسانی و نوبت دهی در شهرداری درچه راه اندازی شد.

     به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، تاسیس میز خدمت در راستای چابک سازی سیستم شهرسازی و تکریم بیش از پیش و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان است.

مهندس واعظ مقدم شهردار درچه در این خصوص اظهار داشتند که راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم بیش از پیش و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان است.

وی افزود: این میز نحوه خدمت رسانی به شهروندان، کلیه خدمات ارائه شده از سوی دفاتر اعم از صدور پروانه و انواع گواهی ها، مفاصا حساب و ... را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.

به منظور تکریم ارباب رجوع ، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت شهروندان گرامی میز خدمت راه اندازی شده است. با راه اندازی این طرح پاسخگویی حضوری به ارباب رجوع تنها در محل میز خدمت انجام خواهد شد.

شهردار درچه عنوان کردند که لزوم خدمات رسانی صادقانه به مردم و خدمت به خلق خدا را بزرگترین عبادت خواند و افزود: اگر خدمت رسانی همراه با تکریم و احترام به مراجعه کننده باشد رضایت عمومی و خشنودی خداوند را به همراه دارد.

وی ابراز داشت: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، بالا بردن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم از مزایای راه اندازی میز خدمت است.

همچنین ایشان در پایان سخنانش مشارکت مردم و مراجعه کنندگان را در پیشبرد خدمات رسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: در این حوزه خدمات رسانی از نظرات و پیشنهادات سازنده ارباب رجوع استقبال می نماییم.

تصویر تصادفی

h2.jpg

شهردار

pic002

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

تقویم روز

اوقات شرعی

تبلیغات

بازديد از پرتال شهرداري