منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه ارتباطی 137

137 logo.png

تبلیغات

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

4287461
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
561
2071
12859
74940
84922
4287461

امروز: جمعه، 09 آبان 1399

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر درچه در جلسه بررسی مشکلات شهروندان از طریق تماس با 137 مهندس واعظ مقدم شهردار درچه طی سخنانی بیان داشتند که شهرداری درچه نه در مقام شعار بلکه در مقام عمل، توجه به مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را سرلوحه اهداف خود قرار داده و با راه اندازی این سامانه، زمینه افزایش آشنایی، بهره گیری و رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری را فراهم ساخته است.وی با بیان اینکه این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند اظهار داشتند که جلسات مربوط به رفع مشکلات شهروندان از طریق 137  به صورت مستمر و 3 روز در هفته تشکیل و درخواست های آنان در ابتدا توسط شخص شهردار مشاهده و در این جلسات که با حضور روسای ادارات شهرداری برگزار می گردد، در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به مخاطب اعلام می شود.طبق دستور شهردار درچه هر پیام که از طریق این سامانه به هر اداره ای برای پیگیری و اجرا ابلاغ می شود به منزله ابلاغ پیام از سوی شخص شهردار تلقی شده و تمام ادارات موظف به رسیدگی سریع به آن هستند.ایشان در ادامه بیان داشتند که: مجموعه بازخورد سنجی سامانه ۱۳۷، وظیفه پیگیری شکایت مطرح شده و اعلام نتیجه به شهروندان را بر عهده دارد.ایشان به عمده موضوعات مطرح شده در حوزه های مختلف از قبیل خدمات شهری، حمل و نقل، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی و... که توسط شهروندان بیان شده به موارد زیر اشاره نمودند:

1- اتلاف سگ‌های ولگرد، طعمه‌گذاری در محل زندگی آنان.

2- زیباسازی و چشم‌انداز شهری، پاکسازی برچسب، تبلیغات و تابلوهای غیرمجاز.

3- امور مربوط به وسائل بازی، امکانات ورزشی و تجهیزات بوستان‌ها و فضای سبز.

4- رفع سد معبر اصناف، دستفروشان و مصالح ساختمانی.

5- نظارت و جمع‌آوری زباله.

6- امور مربوط به بازیافت و تبدیل مواد.

7- رفع آبگرفتگی معابر.

8- آلودگی‌های صوتی ناشی از ساخت‌ وساز.

9- موارد مربوط به کیفیت و کمیت وسائط نقلیه اتوبوسرانی و تاکسیرانی.

10- نصب و یا ترمیم علائم ترافیکی، ایمنی و خط کشی معابر.

11- نصب پل‌های عابر پیاده و نصب سرعت‌گیر..

12- جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و معتادین.

13- ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و یا غیراستاندارد، تغییر کاربری و توسعه تجاری غیرمجاز و میزان و نحوه دریافت عوارض ساخت‌وساز.

14- مرمت، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر.

15- اصلاح شیب هندسی، مرمت و جدول‌ بندی جوی‌ها و...در پایان از شهروندان گرامی درخواست نمودند که در هنگام تماس با 137 به نکات زیر توجه نمایند:

1- تعیین نشانی دقیق و نوع موضوع درخواست مورد نظر، قبل از تماس.

3- برخورد شایسته و برازنده یک شهروند فهیم و مسئول در هنگام مکالمه.

 

4- توجه کامل به سوالات کارشناس ثبت پیام و پاسخ کوتاه، لازم و کافی به سوالات.

 

تصویر تصادفی

h4.jpg

شهردار

pic002

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

تقویم روز

اوقات شرعی

تبلیغات

بازديد از پرتال شهرداري