(( شرايط آگهي تاكسي بي سيم شهري تجديد مزايده))
شهرداري درچه در نظر دارد به استناد مصوبه شماره 896 مورخ 17/10/93 شوراي اسلامي شهر و مجوزهاي قانوني اخذ شده ، بهره برداري از امتياز تاكسي بي سيم شهر درچه را به مدت دو سال با قيمت پايه ماهيانه 000/000/5 ريال به اشخاص حقيقي يا حقوقي واجد شرايط واگذار نمايد لذا كليه متقاضيان مي توانند با رعايت شرايط ذيل ضمن مراجعه به واحد امور مالي شهرداري و دريافت فرم شركت در مزايده پيشنهادات خود را ارائه نمايند .
شرايط مزايده :
1- شركت كنندگان بايد رعايت قانون منع مداخله كارمندان دولت را بنمايند .
2- كليه شركت كننده گان براي شركت در مزايده مي بايست مبلغ 000/200 ريال بابت خريد اسناد مزايده به حساب شماره 0104511093004 شهرداري نزد بانك ملي شعبه درچه واريز وضميمه مدارك خود نمايند وهمچنين مبلغ 000/000/6 ريال مقطوع بعنوان سپرده به حساب شماره 0215433558004 شهرداري نزد بانك ملي شعبه درچه واريز و يا ضمانت نامه بانكي شركت در مزايده عمومي معادل مبلغ فوق همراه با مدارك كه شامل ( برگ آگهي مزايده مهر و امضاء شده و فيش واريزي مبلغ 000/200 ريال و فيش وجه الضمان ويا ضمانت نامه بانكي و برگ مشخصات به صورت خوانا ، كامل و مهر و امضاء شده در پاكت قرار داده و به دبيرخانه حراست شهرداري تحويل و رسيد دريافت نمايند
3- مزايده بصورت حضوري مي باشد.
4- به مدارك ناقص ، مخدوش و ناخوانا و خالي ترتيب اثر داده نخواهد شد.
5- شركت در مزايده به منزله قبول كليه شرايط مزايده خواهد بود.
6- برنده مزايده به عنوان بهره بردار حقوقي موظف است نسبت به ثبت شركت در قالب موافقت نامه اصولي صادره از سازمان در فاصله زماني حداكثر 2 ماه اقدام نمايد .
7- برنده مزايده ملزم به معرفي خود و رانندگان تحت پوشش به سازمان حمل و نقل شهرداري و تشكيل پرونده در آنجا مي باشد .
8- تاييد گواهي عدم سوء پيشنه واخذ عدم اعتياد و سجل كيفري (انگشت نگاري ) كه بعد از برنده شدن در مزايده انجام مي گردد .
9- عقد قرارداد با برنده پس از ارائه تاييديه و استعلام از اماكن (پليس امنيت ) مقدور مي باشد .
شرايط فردي مدير شركت :
1- متقاضي متاهل و حداقل سن متقاضي 25 سال تمام باشد .
2- متقاضي شغل ديگري نداشته باشد (پروانه كسب ديگري به نام فرد متقاضي نباشد )
3- داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم و حداقل مدرك تحصيلي ديپلم
4- عدم ممنوعيت خدمت دولتي و خصوصي
مدارك لازم جهت اشخاص حقيقي و يا حقوقي
1- اخذ تاييديه هاي صلاحيت از اداره اماكن عمومي
2- ثبت شركت بر اساس مقررات سازمان ثبت اسناد
3- تكميل فرم نمايندگي و عقد قرارداد در قالب قانون مدني و مقررات سازمان
4- آخرين مهلت اخذ مدارك پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 30/3/94 مي باشد و به مدارك رسيده بعد از زمان تعيين شده ترتيب اثر داده نخواهد شد.
5- جلسه بصورت حضوري و رأس ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 01/04/94 در محل شهرداري با حضور اعضاي كميسيون عالي معاملات شهرداري تشكيل و برنده تعيين مي گردد
6- پس از اعلام پيشنهادات و تعيين برنده سپرده نفر اول تا سوم نگهداري و سپرده ساير شركت كنندگان مسترد مي گردد و چنانچه نفر اول ظرف مدت 7 روز از تاريخ ابلاغ كتبي شهرداري جهت تنظيم قرارداد اقدام ننمايد سپرده وي بدون تشريفات قانوني به نفع شهرداري ضبط خواهد شد و پس از انقضاي مهلت تعيين شده شهرداري در صورت صرفه و صلاح با نفرات دوم و سوم به ترتيب با توجه به مبلغ پيشنهادي قرارداد منعقد خواهد كرد و در صورت انصراف نفرات دوم و سوم نيز به همان ترتيب نفر اول عمل خواهد شد.
7- كميسيون در مورد قبول يا رد يك يا كليه پيشنهادها مختار است.
8- كليه هزينه هاي ارزيابي ـ كارشناسي ـ ماليات ـ بيمه و انتقال مدارك مالكيت به عهده برنده مزايده خواهد بود.
9- راي كميسيون براساس ماده 7 آئين نامه مالي شهرداريها طي 7 روز اعلام مي گردد.
10- برنده مزايده فقط مي تواند از ماشين آلاتي استفاده كند كه طي مراحل قانوني مجوز لازم از سازمان حمل و نقل جمعي شهرستان اخذ نمايد .
|